ماشین حساب کاسی Casi MD-512
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی MD-369

تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512

ماشین حساب کاسی Casi MD-512 برای استفاده های روزمره و انجام محاسبات ساده کارایی بالایی دارد و به خوبی انتظارات شما در رابطه با یک ماشین حساب با دوام و با کیفیت را برآورده می سازد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512

این ماشین حساب برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها، مغازه ها و منازل طراحی شده و امکاناتی مانند انجام محاسبه درصد و جذر را در اختیار شما می گذارد. ضمن اینکه ماشین حساب ساده کاسی MD-512 از قابلیت کنترل و تصحیح نیز برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا 112 مرحله قبلی محاسبات انجام شده را مشاهده و در صورت رخ دادن اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را تصحیح نمایید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512

شاید بتوان یکی از مشخصات بارز ماشین حساب ساده کاسی MD-512 را در اندازه بزرگ دکمه های آن دانست. این نوع طراحی باعث می شود تا از درصد خطای شما در هنگام انجام محاسبات کاسته شود و بتوانید با دقت و سرعت بالایی با ماشین حساب کار کنید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-512

ماشین حساب کاسی Casi MD-512 در ابعاد 128 * 128 میلی متر و وزن 100 گرم ارائه شده و فضای بسیار کمی از میز محل کار شما را اشغال می کند. از این جهت این ماشین حساب برای کسانی که قصد خرید ماشین حساب رومیزیدارند و به دنبال یک دستگاه جمع و جور و سبک هستند، گزینه مناسبی به شمار می آید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-512

انرژی مورد نیاز ماشین حساب اداری کاسی MD-512 هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. این ویژگی باعث می شود تا باتری این ماشین حساب مدتی طولانی نیاز به تعویض نداشته باشد و هزینه های شما کاهش یابد.

ماشین حساب کاسی MD-512 یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار است که از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره برد و به صفحه کلیدی کاملاً مستحکم مجهز می باشد. شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب و اطلاع از نحوه خرید ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-512





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 24 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی